تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 5351
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
اهورا صاحب سیسمونی می شود

عشقم خیلی شیطون شدی دیگه قشنگ تکوناتو حس می کنم مخصوصا وقتی می رم خونه و حالت ریلکس و آروم دارم قربونت برم تو روز وقتی تو شرکتم کلی برام دلبری میکنی  ولی انقدر سر و صدا و کار هست که نمی تونم باهات ارتباط برقرار کنم اما تو دلم باهات حرف می زنم تو که صدای منو می شنوی؟؟یه موقعی می گم عجب مامان بدی هستم اصلا استراحت درست حسابی ندارم اما خیالم راحته که جای تو خوبه خوبه .راستی رفتم دکتر می خواست صدای قلبتو بشنوه ولی دوباره نمی تونست تو رو گیر بندازه می گفت وقتی به دنیا آوردمش پوست کله اشو می کنم از بس که شیطونه .مامانی از مکه اومد کلی برات لباس و وسیله خریده عکس چند تاشو برات می زارم آخه خیلی زیادن بعدا که اتاقتو چیدم عکس همه رو یه جا می زارم .

 



نظرات شما عزیزان:

Mumy
ساعت0:57---16 ارديبهشت 1391
مباررررررررك


raha
ساعت16:26---9 ارديبهشت 1391
خاله جون مبارررررررررررك

مریم
ساعت9:39---3 ارديبهشت 1391
سلام.
آیدا جان کدهایی که میخواستین از رزرو در آوردم اگر خواستین لطفاً باهام تماس بگیرید که شرمنده نشم چون اون چند تا مورد رو خیلی ها میخواستن.

ممنونم.


Bahar
ساعت22:05---2 ارديبهشت 1391
اي جان.... جيگرشو ، فكر كن اينا بره تو تن اهورا چي ميشه

خيلي نازن.... دست خاله معصومم درد نكنه


Mumy
ساعت23:49---1 ارديبهشت 1391
bah bah Mobarake
kheyli khoshgelan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






28 / 1 / 1391برچسب:, توسط آیدا